Go Back
BBT
Dziś miałem spotkanie z zespołem. Przeglądaliśmy kilka rzeczy strategicznych. Najważniejszy wniosek?
Cześć,
Z tej strony Mateusz.
Dziś miałem spotkanie z zespołem. Przeglądaliśmy kilka rzeczy strategicznych.
Najważniejszy wniosek? Że wygrywanie na poziomie lokalnym jest naprawdę proste, jeśli zrobisz JEDNĄ rzecz.
To najbliższe, co istnieje do marketingowej „złotej kuli”.
Większość lokalnych firm prawie w ogóle się nie reklamuje. A jeśli już to robi, to promuje swoje usługi lub produkty.
Hydraulicy. Dentysta. Fizjoterapeuta. Wstaw dowolną branżę.
Dla zabawy wpisz w Google frazę „ortodonta” + Twoje miasto. Zobacz, co się wyświetla.
To jedna z bardziej konkurencyjnych fraz lokalnych – czyli teoretycznie ci, którzy się tam reklamują, powinni mieć to dobrze ogarnięte.
A teraz spójrz na nagłówki tych reklam. Zauważysz coś dziwnego. Prawie nikt nie używa wprost słowa „ortodonta” w nagłówku!
Dziwne, prawda? Przecież właśnie to ktoś wpisał w Google. To dokładnie to, co chce zobaczyć.
A wdrożenie takiej reklamy to naprawdę prosta sprawa. Trochę „marketingowego aikido” z grupami reklam i słowami kluczowymi – i gotowe. Pokazujesz się dokładnie wtedy, gdy trzeba, z dokładnie tym, czego ktoś szuka.
Jedyne, co musisz zrobić, żeby wygrywać jako lokalna firma?
Bądź
Bardziej
Trafny
Tyle. Naprawdę. Nic więcej.
Ustaw marketing tak, żebyś był najbardziej trafnym wyborem – w najbardziej odpowiednim momencie.
Do usłyszenia,
Mateusz
P.S. Jeśli prowadzisz lokalną firmę i idzie Ci dobrze, ale chcesz jeszcze lepiej – odezwij się do nas. Wypełnij ten formularz: https://www.smoothlink.pl/#darmowa-analiza-marketingowa





