Go Back

BBT

Dziś miałem spotkanie z zespołem. Przeglądaliśmy kilka rzeczy strategicznych. Najważniejszy wniosek?

Cześć,

Z tej strony Mateusz.

Dziś miałem spotkanie z zespołem. Przeglądaliśmy kilka rzeczy strategicznych.

Najważniejszy wniosek? Że wygrywanie na poziomie lokalnym jest naprawdę proste, jeśli zrobisz JEDNĄ rzecz.

To najbliższe, co istnieje do marketingowej „złotej kuli”.

Większość lokalnych firm prawie w ogóle się nie reklamuje. A jeśli już to robi, to promuje swoje usługi lub produkty.

Hydraulicy. Dentysta. Fizjoterapeuta. Wstaw dowolną branżę.

Dla zabawy wpisz w Google frazę „ortodonta” + Twoje miasto. Zobacz, co się wyświetla.

To jedna z bardziej konkurencyjnych fraz lokalnych – czyli teoretycznie ci, którzy się tam reklamują, powinni mieć to dobrze ogarnięte.

A teraz spójrz na nagłówki tych reklam. Zauważysz coś dziwnego. Prawie nikt nie używa wprost słowa „ortodonta” w nagłówku!

Dziwne, prawda? Przecież właśnie to ktoś wpisał w Google. To dokładnie to, co chce zobaczyć.

A wdrożenie takiej reklamy to naprawdę prosta sprawa. Trochę „marketingowego aikido” z grupami reklam i słowami kluczowymi – i gotowe. Pokazujesz się dokładnie wtedy, gdy trzeba, z dokładnie tym, czego ktoś szuka.

Jedyne, co musisz zrobić, żeby wygrywać jako lokalna firma?

Bądź

Bardziej

Trafny

Tyle. Naprawdę. Nic więcej.

Ustaw marketing tak, żebyś był najbardziej trafnym wyborem – w najbardziej odpowiednim momencie.

Do usłyszenia,

Mateusz

P.S. Jeśli prowadzisz lokalną firmę i idzie Ci dobrze, ale chcesz jeszcze lepiej – odezwij się do nas. Wypełnij ten formularz: https://www.smoothlink.pl/#darmowa-analiza-marketingowa

More posts you may like

Jul 3, 2025

·

Jul 3, 2025

·

Jul 3, 2025

·

Jun 23, 2025

·

Jun 23, 2025

·

Jun 23, 2025

·