Dlaczego Zawsze Powinieneś Myśleć o Nowych Reklamach
- Mateusz Golba
- Sep 4, 2024
- 2 min read
Updated: May 19
„Heejjj, co u Ciebie nowego!?”
Bardzo popularny sposób na przywitanie kogoś, kogo dawno nie widziałeś.
Zauważ, że nie pytamy:

„Hej, co starego?”
albo
„Hej, powiedz mi coś, co już wiem”.
Pytamy o to, co NOWE. Bo NOWE jest ekscytujące! I właśnie dlatego my, jako właściciele firm, nigdy nie możemy spocząć na laurach.
Dlaczego zmęczenie reklamą to PRAWIDZIWA pandemia?
Media społecznościowe mają mnóstwo zalet. Łatwy dostęp do naszej grupy docelowej, ogromny potencjał na viral, i nigdy nie było prościej trafić do idealnego klienta dla naszego biznesu.
Ale…
…Nooooommmmmoooocno…
…są też minusy.
Przede wszystkim – krótka uwaga. Wszyscy znamy ten TikTokowy fenomen „mózgu”, który dzieje się na naszych oczach. Dzieciaki nie potrafią obejrzeć filmu, skupić się na pracy domowej, a nawet na wideo dłuższym niż 90 sekund.
Chciałbym, żeby nas to nie dotyczyło, ale niestety dotyczy. Wszyscy nasi klienci mają coraz krótszą uwagę. Nie dlatego, że chcą, ale dlatego, że MUSZĄ.
Bo jak inaczej radzić sobie z reklamami strzelającymi do nich z karabinu maszynowego 24/7/365? To niemożliwe!
Więc co z tym zrobić?
Spokojnie, nie będę Cię zmuszać do tańca na TikToku.
Jest lepszy sposób.
Jak Utrzymać Zainteresowanie Potencjalnego Klienta
Rozwiązaniem na TikTokowe rozproszenie i coraz krótszą uwagę nie jest przerabianie całej Twojej treści na łatwo przyswajalne „kawałki” do 60 sekund czy mniej.
Prawdziwe rozwiązanie to dać potencjalnemu klientowi DUŻO różnych materiałów.
Nie dawaj mu 1 wideo. Daj mu 10.
Nie dawaj mu 1 artykułu. Daj mu 100.
Nie dawaj mu 1 tweeta. Daj mu 1000.
Jeśli ktoś naprawdę jest zainteresowany tym, co masz do zaoferowania, sam sięgnie po więcej i zrobi własne rozeznanie. Ale musi mieć w czym wybierać, coś z głębią.
Przejrzy Twoje materiały, zmobilizuje się i dotrwa do końca.
Ale to od Ciebie zależy, żeby podać mu taki „bufet” opcji, a nie tylko jedno danie.
Więc jeśli teraz masz jedną reklamę — czas zrobić przynajmniej 3 różne.
Jeśli w kampanii retargetingowej masz jedno wideo — zrób 5-10 innych.
Teraz idź i bądź owocny. Oczywiście ze swoimi treściami. A jeśli nie, to innym sposobem też spoko, wiem, że jesteś odpowiedzialnym dorosłym.
Do usłyszenia,
Mateusz
P.S. Jeśli chcesz wiedzieć, jak rozwiązałbym problem zmęczenia reklamami w Twoim biznesie, śmiało się odezwij. Wypełnij formularz TUTAJ, a ktoś z mojego zespołu skontaktuje się z Tobą, żeby sprawdzić, czy możemy dobrze razem działać.
Comments