Ta Opcja Reklam na Meta Potajemnie Kradnie Twoje Dochody
- Mateusz Golba
- Aug 2, 2024
- 2 min read
Updated: May 19
Pamiętasz, jak widziałeś to po raz pierwszy?

Jeśli jesteś podobny do mnie, to pomieszałeś to wszystko, poświęciłeś 10–15 minut porządnej pracy, a potem wrzuciłeś to gdzieś do szafy na wieczność.
Reklamy Meta wyglądają prawie tak samo skomplikowanie.
Masz tyle opcji do wyboru — nie masz pojęcia, co wybrać.
A wiesz, co jest jeszcze gorsze?
Meta o tym doskonale wie!
W ciągu najbliższych kilku minut wyjaśnię Ci, jak Meta na Tobie korzysta — i jak Ty możesz zacząć korzystać z nich.
Meta: Mistrz Manipulacji Marketingowej
Pewnie już wcześniej widziałeś ten przycisk na Meta:
Wygląda całkiem przekonująco, prawda?
I właśnie dlatego miliony właścicieli firm z niego korzystają.
Roczny przychód Meta przekracza 100 miliardów dolarów właśnie dzięki temu.
Możemy więc śmiało powiedzieć, że ich taktyki wabienia działają perfekcyjnie.
Zrobili wszystko super skomplikowane, żebyś wybrał JEDYNĄ prostą i obiecującą opcję.
Tego, czego właściciele firm nie wiedzą, to że „boost” to nieskuteczny sposób na wydawanie pieniędzy na reklamy.
Używają go, nie zdając sobie sprawy, że wyrzucają pieniądze szybciej niż światło.
Meta sprawia, że wyglądają jak maluch odpychający jedzenie, nawet jeśli minął cały dzień od ostatniego posiłku; nie wiedzą, że jeśli nie zjedzą, zaszkodzi im to.
Co tracisz, korzystając z „boost”
Nie zrozum mnie źle, „boost” nie jest całkowicie bez sensu; faktycznie może dać Ci większą widoczność.
Ale to tak, jakbyś miał pod domem kopalnię złota i mógł drukować więcej pieniędzy niż rząd (dość niesprawiedliwe).
Jeśli jesteś właśnie takim szczęściarzem, to zachęcam, wrzucaj do „boost” tyle kasy, ile dusza zapragnie.
Ale dla większości właścicieli firm musimy być praktyczni, jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy.
I problem z „boost” jest taki, że tracisz praktycznie wszystko, co sprawia, że Meta to świetne narzędzie do pozyskiwania klientów bez przepalania fortuny:
Masz dostęp tylko do typów postów, które są dostępne w wersji organicznej.
Nie możesz skutecznie targetować konkretnej grupy odbiorców na podstawie działania, które chcesz, żeby podjęli.
Nie możesz dodać kwadratowych zdjęć ani dostosować nagłówka czy opisu.
Nie możesz wyświetlać reklamy jednocześnie na Facebooku i Instagramie.
Więc… co POWINIENEŚ robić?
MUSISZ korzystać z narzędzi reklamowych Meta.
Dają Ci więcej opcji, lepsze targetowanie i co najważniejsze… DUŻO lepsze efekty.
Zrób sobie przysługę i nigdy więcej nie korzystaj z opcji „Boost Post”.
Ile to będzie kosztować?
Kiedy zaczniesz korzystać z narzędzi reklamowych, Facebook potrzebuje trochę czasu, żeby algorytm zaczął rozpoznawać właściwą grupę odbiorców, do której chcesz dotrzeć.
Dzięki temu Facebook może lepiej zoptymalizować targetowanie pod Twoją publiczność.
Dlatego trudno dokładnie powiedzieć, ile to będzie kosztować.
Ale to nie znaczy, że zaczynamy wydawać 1 dolara dziennie na reklamy Meta i potrajamy to na kawę.
Jak z każdym dobrym wynikiem w biznesie — potrzeba inwestycji i trochę prób oraz błędów, zanim zaczniesz zarabiać.
Pracując z naszymi klientami, mamy jeden prosty cel: doprowadzić do sytuacji, w której za każdego zainwestowanego dolara w reklamę, dostajesz co najmniej dwa z powrotem.
Robimy to przez ciągłe testowanie i dopasowywanie, aż osiągniemy ten cel.
Jeśli chcesz zobaczyć, co możemy zrobić dla Twojego biznesu, skontaktuj się z nami, klikając tutaj.
Comments