Jak Zdobyć Tsunami Leadów Używając Marchewki Zamiast Kija?
- Mateusz Golba
- Jul 13, 2024
- 1 min read
Updated: May 19
Większość właścicieli firm popełnia błąd, który kosztuje ich ogromne sumy pieniędzy.
Jest to kwestia marchewki i kija.

Oto co mam na myśli:
Jeśli jesteś w biznesie, rozwiązujesz problemy.
Fitness = naprawianie złego stanu zdrowia, otyłości, energii, nastroju.
Elektryk = naprawia problemy z elektrycznością, oświetla, dba o bezpieczeństwo.
Weterynarz = leczy zwierzęta z wszelkich dolegliwości.
Sklep z pączkami = przekąski, przypływ cukru.
Samoobrona = poczucie zagrożenia, zastraszanie.
Papierosy = uzależnienie, kop nikotynowy.
Twoja firma rozwiązuje jakiś problem. Prawdopodobnie wiele problemów.
Dlaczego o tym mówię?
Ponieważ dzieje się coś dziwnego.
Jeśli pokażesz problemy? Ludzie cię za to znienawidzą.
Pokażesz rozwiązania? Ludzie będą cię kochać, kupować od ciebie, obsypywać cię pieniędzmi.
Udowodnię to:
Kiedy prowadzimy reklamy dla klientów, patrzymy na "stan marzeń" ich klientów.
Pragnienie.
Zamiast skupiać się na problemach, skoncentrujmy nasze reklamy na rozwiązaniach.
Działanie.
Jeśli chcesz to wdrożyć, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci to rozgryźć.
Comments